31.01.2017

[02.04.2016] Wymiana znaczków na nowe kury (tył i przód)

[02.04.2016] Wymiana znaczków na nowe kury (tył i przód)
Zwariowałem, nie nie koniecznie ... każdy to potwierdzi, ale dopiero wtedy, kiedy dokona tej modyfikacji. Wymiana kur na nowe jest jedną nie tylko w mojej ocenie z tych modyfikacji, które istotnie ale i subtelnie podnoszą walory wizualne naszego auta. W mojej ocenie powodują, iz inni użytkownicy dróg widzą poczciwą OII skodę, ale zastanawiają się, "Ona jakoś inaczej wygląda, dlaczego". Nie mówcie że jest inaczej, do czasu kiedy sami wykonacie ww. modyfikacje.  Przystępując do prac pamiętajmy o tym, że należy zabezpieczyć lakier w okolicach znaczka, aby go nie uszkodzić, nie wolno się spieszyć i systematycznie podważać znaczek w moim wypadku robiłem to cienkim śrubokrętem a potem podważałem trytką. W moim wypadku stare znaczki były do wyrzucenia po demontażu. Nowe dodatkowo miały bolce które idealnie pasowały w otwory montażowe ale jednak przykleiłem je również na silną taśmę dwustyronną. 

Tutaj ciekawostka do pobrania kupo rabatowy Skody na wymianę znaczka kur na nowe tutaj>>>

11 komentarzy:

  1. Podłączam się do pytania. Chciałbym zamontować takie znaczki z Superb II po lift do SuperbII. Ludzie mówią,że w mojej znaczek na 2 bolce, a po lifcie 3 bolce i inne zakrzywienie. Przerabiał ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Halo :) numery części! Co za post bez takich szczegółów, zwłaszcza, że znalazłeś loga z dobrym rozstawem bolców.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupujesz wg średnicy, wyłamujesz bolce i przyklejasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Krzysztof, ale wiesz - nie o to chodzi. Bo znaleźć na średnicę (88mm z przodu, 80mm z tyłu) to nie problem, wyłamać też nie... ale skoro tu autor napisał: "Nowe dodatkowo miały bolce które idealnie pasowały w otwory montażowe ale jednak przykleiłem je również na silną taśmę dwustyronną. " to wolałbym wiedzieć jakie kupić, żeby tych bolców nie wyłamywać, mieć pewniejszy montaż, oraz nie cyrtolić się czy mi równo siadło i czy taśma dobrze chwyciła, a nie że po deszczu znaczek odpadnie. Niedługo będę zmawiał to się podzielę czy trafiłem czy nie.


    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak przyrzekłem, oto numery emblematów:
    5J0853621A-AUL - tył, 80mm
    5J0853621AUL - przód, 88mm

    W obu przypadkach rozmiary i rozkłady szpindli się zgadzają. Zero urywania, tylko ładnie oczyścić po starym kleju (WD40 przy odrywaniu + suszarka, a potem WD40 i resztki kleju przy pomocy dużej ilości denaturatu /alkoholu izopropylowego/).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. montowałeś to do Octavi II po lifcie ?

      Usuń
    2. Witam serdecznie

      Montowałem do SO II FL, i tylny siadł miodzio, kupiłem z tego linka:

      https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/36b87da1-c135-11eb-841d-89e3412a276d

      Jednak nigdzie nie mogę znaleść rozmiaru 88 mm o takim symbolu jak napisałeś... :( I tak o to z przodu dalej mam stary znaczek, mimo iż jest mocno zdezelowany :/

      Pomożesz ?

      Usuń
    3. Kurcze, nie widzę tego już w archiwum allegro, bo minęło sporo czasu. Poszukam w domu w historii korespondencji.

      Usuń
  6. Dzięki PiotrS, przydatna informacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile mnie pamięć nie myli to kupiłem oba na tej aukcji, ale innej, ale u tego sprzedającego.

    OdpowiedzUsuń

Zastrzegam sobie prawo moderowania / usuwania komentarzy zawierających wypowiedzi naruszające, mogące naruszać prawo, dobre obyczaje i zwyczaje, bez podawania przyczyny.