31.01.2017

[07.02.2016] Wymiana żarówek w lampkach podsufitki na LED

[07.02.2016] Wymiana żarówek w lampkach podsufitki na LED
Kolejny etap wymiany oświetlenia przyniósł nowe zaskakujące pozytywnie efekty, wymieniłem lampki oświetlenia podsufitki na LED. Dodać należy, iż na przedzie mam lampkę z SuperB (czyli z oświetleniem amibiente) a na tyle standardową lampkę 2+1. Warto w tym miejscu nadmienić, iż w tej wersji modelowej montowano: lampkę z przodu 2+1 bez lampki na tyle, albo lampkę z przodu 2+1 plus lampkę z tyłu 1+0. Ciekawostką jest, to iż jeśli zdecydujecie się na wymianę lampki przedniej standardowej 2+1 np. na taką z SuperB albo VW nie rozstawajcie się z nią, albowiem pasuje plug & play na tył.  W pierwszej kolejności podważamy delikatnie szybkę lampki przedniej dzięki czemu uzyskujemy dostęp do oświetlenia, teraz dokonujemy instalacji, proponuję wyłączenie bezpieczników i robienie wszystkiego na spokojnie. Pamiętamy, iż lampki LED są biegunowe, czyli w przypadku kiedy nie będą świecić wystarczy je obrócić w gnieździe zasilającym. Potem już jest z górki. Przy tylnej lampce operacja wygląda identycznie, spokój, brak pośpiechu i działamy. Widzimy, że w lampce z SuperB mamy 4 żarówki 5W5 na tyle natomiast dochodzi nam żarówka rurkowa. Przypominam lampka która u mnie jest na tyle standardowo montowana jest jako lampka przednia. Ja do mojego projektu wybrałem oświetlenie LED o barwie 6000K czyli zimne białe, ale jest dostępne na rynku również oświetlenie LED w barwie ciepłej 3000K. 

Potrzebne narzędzia:
śrubokręt płaski szeroki
kleszcze fługie (owinięte taśmą izolacyjną do wyjmowania żarówek 5w5)Czas wykonania:
10 min
Trudność:
2





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo moderowania / usuwania komentarzy zawierających wypowiedzi naruszające, mogące naruszać prawo, dobre obyczaje i zwyczaje, bez podawania przyczyny.