21.03.2017

Dzieci / Skoda - wasze przygody


Jakie są Wasze przygody związane z dzieciakami oraz ze Skodą ?

Oto moja ... kiedy podjechałem po moich urwisów akurat bawili się w tzw. "Magicznej krainie" na urodzinach u kolegi, zaparkowałem w gronie różnych aut. Dodam, iż dzieciaki nie wiedziały, że dostałem nowe auto shoponika. Wiedziały, że nadal jeździmy naszym Paserati 1,8. Wychodząc z budynku zadałem im pytanie:

- Pytam: Gdybyście mogli wybrać sobie z parkingu jedno dowolne auto, którym wrócimy do domu, to które byście chcieli ?
- Chwilka zastanowienia i obaj mówią: Tą czarną Skodę tatuś !
Podchodzimy do skody wyciągam kluczyk, otwieram alarm:
- Mówię: No to jedziemy !

Musielibyście zobaczyć ich miny nie do opisania i ogrom pytań się posypał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo moderowania / usuwania komentarzy zawierających wypowiedzi naruszające, mogące naruszać prawo, dobre obyczaje i zwyczaje, bez podawania przyczyny.