30.01.2017

[02.02.2016] Czerwone lampki oświetlenia bagażnika

Skoda Octavia oświetlenie bagażnika
[02.02.2016] Czerwone lampki oświetlenia bagażnika. Nietypowa modyfikacja, ale takie rzeczy cieszą, albowiem czynią nasze auto unikatowym, jest to jednak pierwszy etap zmian, jakie wprowadzone zostały w oświetleniu komory bagażnika Skody. Sprawa okazała się być banalnie prosta z pomocą przyszły nam, lampki oświetlenia drzwi z VW Passat B5, których klosz ma kolor czerwony, dodatkowo naturalnie przy zmianie zdecydowałem się na wymianę żarówek na LEDy, dlaczego ... aby mocniej świeciło. Warto pamiętaj jednak, aby wyciągnąć lampkę delikatnie podważając jej krótszy bok płaskim śrubokrętem, może zbyteczna rada nie mniej jednak udzielam jej, przy mojej pierwszej operacji wyjmowania lampki zahaczyłem śrubokrętem o żarówkę doprowadzając do zwarcia, dlatego warto, albo wyjąć bezpiecznik odpowiedzialny za podświetlenie bagażnika, albo zaryglować zamek klapy bagażnika po jej otwarciu np. wkładając w niego śrubokręt (odcinamy "-").

2 komentarze:

  1. Nie trzeba wymieniać lampek, wystarczy zastosować czerwone żarówki LED. Ja tak mam u siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wymienić żarówki w lampkach bagażnika octavia 2 combi, bo wyskoczyłą mi lampka lecz została kostka w środku i teraz nie mogę jej wyjąć

    OdpowiedzUsuń

Zastrzegam sobie prawo moderowania / usuwania komentarzy zawierających wypowiedzi naruszające, mogące naruszać prawo, dobre obyczaje i zwyczaje, bez podawania przyczyny.