24.02.2017

GM Technik - chłopaki robią cuda



Chłopaki z GM Technik są niesamowici. Poznałem ich przy sposobności zmiany stołków w moim BMW e36 nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak im sprawnie poszło przy całej tapicerce mojej zielonej butelki BMW. Teraz moja siostra narzekała, że światła jej słabo świecą ... zerknąłem na klosze w jej poczciwym VW i odpowiedź była gotowa. Jeden telefon do chłopaków z GM Technik.

Dominik: Cześć witaj, mam problem z oświetleniem w VW Polo
Grzesiek: Co się stało ?
Dominik Klosze trzeba odświeżyć i to bardzo ...
Grzesiek: Zapraszamy, lubimy takie problemy.
Dominik: OK będę jutro
Grzesiek: Do zobaczenia

Więc sami zobaczcie na co potrafili zrobić, przy okazji wyciągnęli mi dwie wgniotki na drzwiach powstałe po uderzeniu drzwiami przez inne auto. 

Polecam:GM Techników 
Tel +48 602 177 606


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo moderowania / usuwania komentarzy zawierających wypowiedzi naruszające, mogące naruszać prawo, dobre obyczaje i zwyczaje, bez podawania przyczyny.