23.02.2017

Wymiana logo na kluczyku - Skoda

Wymiana logo na kluczyku SKODA

Wymiana logo na nowe Skody tym razem na kluczyku. Sama czynność nie jest trudna, ale wymaga spokoju i cierpliwości. Oto kilka moich uwag. Prace rozpocząłem od rozważania, czy logo ściągać podważając je od boku, czy od środka (po nawierceniu otworu). Przyznam, że próbując podważać od krawędzi loga bałem się o obudowę kluczyka i zdecydowałem się na drugi wariant. Nie było łatwo z uwagi na to, że po drugiej próbie scyzoryk zsunął sie paskudnie prosto we wskazujący mój palec. Ale nie poddałem się. Następnie przyszła pora na wyczyszczenie kluczyka i tutaj mój błąd użyłem spirytusu z apteczki i zmatowił mi się plastik niestety. Teraz przymierzyłem logo średnica 14mm i przystąpiłem do klejenia. Miało być na kropelkę bez taśmy z zestawy albowiem chciałem aby logo chowało się we wnęce obudowy kluczyka, ale klej zasechł i pozostawiłem je na taśmie dwustronnej. 

Zamówienia można składać u sprzedawcy outletmarket70@gmail.com 
Po podaniu hasła: mojaskodaoctavia.blogspot.com
Cena rabatowa: 8,99 pln 

Wymiana logo na kluczyku SKODA
Oto kilka zdjęć relacjonujących postęp prac. Z uwagi na drastyczne sceny materiał dostępny tylko dla osób pełnoletnich 18+ oraz o silnych nerwach.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo moderowania / usuwania komentarzy zawierających wypowiedzi naruszające, mogące naruszać prawo, dobre obyczaje i zwyczaje, bez podawania przyczyny.