2.05.2017

Chromowane nakładki na pedały

Taka oto niespodzianka miała być, ale przechwyciłem paczkę którą miałem odebrać dopiero w późniejszym terminie, więc już dziś jest czas na pokazanie Wam co nowego wpadnie na pokład mojej Skody. Nie pytajcie ile kosztował zestaw, albowiem nie wiem, bo jak pisałem miał być to prezent dla mnie. Faktem jednak jest, iż obecnie na pokładzie podstopnica już jest więc ta nowa będzie do sprzedaży. 

Zestaw składa się z 4 elementów. Jakość wykonania odlewów oceniam na bardzo dobrą, metalowe elementy są zabezpieczone niebieską folią samoprzylepną co ma chronić je przed mechanicznymi uszkodzeniami. 

W kolejnym poście opiszę Wam, jak wykonać montaż tych elementów.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo moderowania / usuwania komentarzy zawierających wypowiedzi naruszające, mogące naruszać prawo, dobre obyczaje i zwyczaje, bez podawania przyczyny.